Telefon: 38330800

OFTE STILTE SPØRSMÅL


Som lokal dekkforhandler legger vi stor vekt på å kunne tilby best mulig kundeservice. Vi håper at vi med denne nettsiden kan gjøre det enklere for deg å både finne og bestille dekk på internett.

Ved å gi deg adgang til vårt bestillingssystem kan du her velge fra et stort utvalg av kjente dekkmerker som kan monteres hos oss når det passer for deg. Alt uten å måtte betale på nett. Dersom det er noe du lurer på vedrørende måten å bestille på anbefaler vi deg å lese gjennom ofte stilte spørsmål nedenfor, eller kontakte oss på telefon 38330800.


Jeg har skrevet inn registreringsnummeret på min bil, men dekkstørrelsen som vises stemmer ikke med dekkene montert på bilen?

Som standard presenterer vi dekk tilsvarende opplysningene i bilens vognkort fra Statens Vegvesen. Det kan hende at hjulene du har på bilen avviker fra vognkortet. Vi anbefaler at du alltid sjekker dekkdimensjonen som er montert på bilen før du legger inn en bestilling.

Bestillingen innebærer ingen kontrakt.

Jeg har skrevet inn registreringsnummeret men bilen min kommer ikke opp?

Dobbel-sjekk at du har skrevet inn riktig registreringsnummer. Selv om vi har data for de aller fleste privatbiler og firmabiler kan vi ikke alltid garantere at vår database er oppdatert. Har du nylig kjøpt eller omregistrert bilen kan det også hende det tar litt tid før Statens Vegvesen har oppdatert sin database. Et godt alternativ er å ganske enkelt søke på dekkdimensjon for å se utvalget av tilgjengelige dekk.


Jeg er ikke sikker på hvordan jeg leser av dekkstørrelsen på dekkene mine?

Dekkstørrelsen ser du på dekkets sidevegg. Se forklaring i illustrasjonen under. Har du andre spørsmål vennligst kontakt oss på telefon 38330800.


Jeg har lagt inn bestilling på feil dekkdimensjon – hva gjør jeg?

Selv om vi alltid vil gjøre vårt beste for å hjelpe, er det allikevel ditt ansvar å sjekke at dekkdimensjonen du har valgt for montering er riktig. Dersom du tror du har bestilt feil ber vi deg kontakte oss snarest mulig på telefon 38330800.

Dersom du har glemt hvilken dekkdimensjon du har bestilt kan du sjekke epostbekreftelsen du har fått eller ringe oss så vil vi sjekke dine bestillingsopplysninger i vårt register.


Inkluderer oppgitt pris montering?

Oppgitte priser er nettopriser. I kassen vil det bli lagt til miljøavgift, merverdiavgift og montering. Eventuelle TPMS sensorer/ventiler kommer i tillegg.


Jeg har bestilt montering men har ikke fått bekreftelse på epost?

Kontroller at eposten ikke har blitt fanget opp av spamfilteret. Har du fortsatt ikke fått bekreftelse kan du kontakte oss for en kopi av epostbekreftelsen.


Kan jeg endre min bestilling?

Hvis du ønsker å endre din reservasjon, vennligst gi oss beskjed så snart som mulig på telefon 38330800.


Kan jeg få montert dekkene mine tidligere?

Vi ønsker alltid å kunne tilby rask og effektiv service, det er også derfor vi har utviklet dette bestillingssystemet. Dersom du ønsker en tidligere montering enn det vi tilbyr i denne løsningen kan du ringe oss på 38330800 så vil vi gjøre hva vi kan for å finne et tidligere tidspunkt dersom ønsket vare er tilgjengelig.


Når må jeg betale for dekkene mine?

Dette nettstedet lar deg velge dekk til bilen din i ro og mak, og deretter bestille et passende tidspunkt for montering. Betalingen foregår på vanlig måte hos oss ved montering.


Kan jeg få gjort annet arbeid, som f.eks. forstillingskontroll, samtidig med at jeg får dekkene montert?

Vi tilbyr også andre relaterte tjenester. Du kan legge til den tjenesten du ønsker utført i kommentarfeltet når du bestiller, eller benytte linken i epostbekreftelsen.